Preišči ta spletni dnevnik

Molitev Odrešitve


Odrešitev molitev je verjetno najpomembnejša molitev. Morali bi ga pokličete # 1 molitev.

Ta molitev vam bo pomagal začeti odnos z Bogom. S to molitvijo boste:

Molitev Odrešitve

- Sprejmite, da vas Bog ljubi,
- Sprejmi, da ste grešnik,
- Sprejmi Njegovo odpuščanje grehov,
- Sprejmi Njegovo odrešenje načrt za svoje življenje,
- In, sprejeti Jezusa Kristusa kot svojega Odrešenika.

Oglejmo moliti:

Bog, to je moja prva molitev za vas. Jaz sem to početje, ker vas potrebujem.

Strinjam se, da sem grešnik. Nisem del vaše družine. Če umrem danes, bo moje življenje za vedno izgubljena. Ne želim, da. Želim si večno življenje.

Sveto pismo pravi, da me ljubiš. Si dal življenje svojega sina. To je žrtvovanje, da bi me rešil. Jezus je umrl namesto mene.

Ne morem razumeti to žrtvovanje. Zakaj me ljubiš toliko?

Zdaj sem prišel k tebi s ponižnim srcem.

Sprejemam vaše odrešenje. Sprejemam vaše odpuščanje za svoje grehe. Jaz priznam, da je Jezus Kristus Gospod, v mojem življenju. Bil je moj edini rešitelj. Verjamem, da je Sveti Duh postavljeno Jezusa od mrtvih.

Za vse to, sem zdaj razglašajo, da sem rešil. Imam pravico biti otrok nebeškega očeta. Zdaj pripada vaši družini. Sem postal dedič vseh vaših blagoslove.

Hvala bogu. Hvala Jezusu. Hvala Sveti Duh.

Amen."


Čestitke !!!

Ste pravkar molil odrešenje molitev. Vi ste zdaj del Božje družine. Je oče in smo bratje.

Biblija uči, da obstajajo številne blagoslove, ki čakajo na vas. Vse kar morate storiti je, da jih preberete in verjamem. Bog je lahko dal popoln uspeh v življenju.

Spodbujam vas, da se pridružite skupini ljudi, ki ljubijo Boga. Študij Biblijo z njimi. Izvedeli vse ugodnosti, privilegije, pravice in odgovornosti, ki jih imate v družini Boga.

Izpolnite vprašalnik in bom:

- Blagoslovi svoje življenje, ko sem molil za svoje bralce,
- Pomoč pri iskanju sredstev, da bi izvedeli več o Bogu in
- Sporočamo vam, ko sem objavila nove molitve.



Nazadnje, v primeru, da ste radovedni, da vedo, kje sem dobil te vrstice, da molijo z? Naj delijo z vami Biblija verzov, ki navdihujejo to molitev odrešenja.

- Janezu 1:12 " Tistim pa, ki so jo sprejeli, je dala moč, da postanejo Božji otroci, vsem, ki verujejo v njeno ime".

- Janezu 3:16 "Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje.".

- Rimljanom 3:23 "saj so vsi grešili in so brez Božje slave".

- Rimljanom 5:8 "Bog pa izkazuje svojo ljubezen do nas s tem, da je Kristus umrl za nas, ko smo bili še grešniki".

- Rimljanom 6:23 "Plačilo za greh je namreč smrt; Božji milostni dar pa je večno življenje v Kristusu Jezusu, našem Gospodu".

- Rimljanom 10:9 "Kajti če boš s svojimi usti priznal, da je Jezus Gospod, in boš v svojem srcu veroval, da ga je Bog obudil od mrtvih, boš rešen".

- Efežanom 2:8-9 "Z milostjo ste namreč odrešeni po veri, in to ni iz vas, ampak je Božji dar. 9 Niste odrešeni iz del, da se ne bi kdo hvalil".

Zahvaljujemo se vam za zdaj to berete!

____________________


Molitev Odrešitve. Kaj menite o tej molitvi?

Spodaj pustite vaše komentarje.

Hvala za razumevanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Prosim, pustite vprašanje ali dober in konstruktiven komentar tukaj.