Preišči ta spletni dnevnik

Molitev za moj Bodoči Mož


Bog ljubezni,

Dvigam molitev za vas.

Prosim, pomagajte mi najti dobrega moža.Človek koga lahko ljubim brez pridržkov.Človek, ki mi bo všeč, kako Biblija uči.

Molitev za moj Bodoči Mož

Nočem zapravljati svoj čas z priložnostne ljubimca.

Želim združiti z moškim Boga. Tisoč generacije bodo prišli od nas. Vsi izmed njih bo blagoslov otrok.

Sveto pismo pravi, da si je ustvaril človeka po vaši podobi in sličnosti. Prosim dajte mi moža, ki bo obnašajo kot tvoj pravi sin.

Molim, da ...

On bo dober poslušalec.

On bo prijazen in daje oseba.

On bo vedno pripravljena, da mi pomaga, ko sem ga potreboval.

On ne bo nikoli zanikati mi svojo ljubezen, niti ne njegove zvestobe zavezi.

On bo sposoben, da mi oprostite, če ne bom.

On ne bo človek dati romantičnih zadev z drugimi ženskami. King Solomon ni na ta način, in njegovo srce se je preusmeril od tebe.

On bo vedno ohrani svoje ljubezensko konstanto. On bo obdržal svojo zvesto zavezo z menoj.

On bo milostljiv in sočutna mož. On bo človek počasen za jezo.

On bo človek, ki ve, kako se boriti v življenju. Mi bo uspelo.

On bo vedno spomnim, da mi pokaže svojo nežnost in naklonjenost.

Njegova ljubezen me bo tolažil v težkih časih v življenju.

Njegova skrb me motivira, da se dogaja.

Njegova ljubezen bo dosegla do nebes.

Njegova ljubezen bo trajala vse življenje.

Njegova ljubezen ne bo nikoli konec.

Bog, prosim, pomagaj mi, da se prebudi moje zanimanje v vseh njegovih projektov in dejavnosti. Hočem, da veš, da sem jaz njen resnični partner v življenju.

Pomagajte mi govorijo tudi o tem, kako zelo me ljubi.

Jaz razglašajo, da ...

- Samo njegova ljubezen bo zasititi me.

- Njegova ljubezen me bo pel veselja.

- Bom mogel zaupati v njegovi ljubezni.

- Se bom veselil v njegovi ljubezni kljub tesnobe in žalosti v življenju.

- Bom postal plačilno žena, šarmanten in lep na očeh. Moja ljubezen ga bo očaral v vsakem trenutku.

- Bo Živimo ljubiti drug drugega v času obilja in pomanjkanja.

- Bom zaživela ob strani, medtem ko živi prepričani v njegovo ljubezen.

- Njegova ljubezen zame bo bolje kot življenje.

- Bom uživati poljubi svojih ust več kot vino.

In skupaj bomo piti kelih ljubezni.

... Amen

_____________________

Vesel sem, da ste molili "Molitev za moj Bodoči Mož"!

Zdaj pa vas vabim, da bi še eno molitev. To je najbolj pomembna molitev.

Ta molitev bo koristilo vaše večnost.

Sledite tej povezavi:

Molitev Odrešitve


_____________________

Kaj menite o tej molitvi?

Spodaj pustite vaše komentarje.

Hvala za razumevanje!


Molitev za moj Bodoči Mož; navdih na teh verzov Biblije: 1 Mojzes 1:26 - 2 Mojzes 20:6 - 4 Mojzes 6:25 - 4 Mojzes 14:19 - 5 Mojzes 10:18 - 1 Kralji 11:1-2 - 1 Kroniška 16:34 - Job 10:12 - Psalmi 21:7 - Psalmi 25:6;7 - Psalmi 31:7 - Psalmi 36:5 - Psalmi 52:8 - Psalmi 63:3 - Psalmi 85:7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28;33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92:2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 101:1 - Psalmi 103:8 - Psalmi 119:76;149 - Psalmi 130:7 - Psalmi 136:5-9;12-25 - Pregovori 5:19 - Pregovori 7:18 - Pregovori 15:17 - Pregovori 17:9 - Visoka pesem 1:2;7

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Prosim, pustite vprašanje ali dober in konstruktiven komentar tukaj.