Preišči ta spletni dnevnik

Moja žena - Molitev za moje prihodnje zakonca


Veliki Bog ljubezni,

Prosim za vašo pomoč. Prosim, poslušaj me.

Zavedam se, da nič ne vem prave ljubezni. Rabim vašo modrost.

Moja žena - Molitev za moje prihodnje zakonca

Sem iskal pravo žensko. Sem ji ni bilo mogoče najti.

Bog, samo veš vse. Saj veš, kdo bo popolna žena zame. Pomagaj mi najti krepostno žensko.

To stanje povzroča stisko in tesnobo v moji duši.

Prosim, vodi me k njej. Pomagal vam Izaka najti Rebeko. Ste pomagali izpolniti Rachel Jakoba. Vodič mi preveč!.

Prav tako se zavedam, da moram narediti svoj del. Postanite človek, moram Glede na vaše slike. Vem, da bom potem Prejmite svoj blagoslov.

Molim za ženo; in jaz ti obljubim ...

- Bom potrpežljivo čakati na njo.

- Vedno bom pokazal svojo nežnost.

- Bom pripravljen odpustiti in obnoviti.

- Jaz ji ne bo prezreti. Vedno bom poslušal njo.

- Bom milosten z njo. Počasen za jezo in bogat v ljubezni.

- Ne bom imel nobenih priložnostne posle z drugimi ženskami. Vedo, da bom preusmeriti moje srce proč od moje žene.

Moja ljubezen jo bo spremljala. To bo zdržal do konca.

Moja ljubezen za njo bo vedno konstantna.

Moja ljubezen za njo bo dosegla nebesa.

Moja zaveza bo ostala zvesta.

Moji poljubi jo bo zadovoljil.

Ona bo zaupal vame.

Naša ljubezen bo presegel druge užitke v življenju.

Pomagajte nam raste stabilno ljubezen. Pomagajte nam vaditi odpuščanje.

Pomagajte nam Odpraviti prekrške vzajemno. Hočem ljubezen in ne sovraštvo.

Nisem popoln človek. Toda jaz molim, da bo Nikoli me sovražijo.

Težki časi Mogoče jesti. Ne dovolite, da nas razdeliti med seboj.

Hočem biti kot vas Jezusom. Hočem, da je treba najprej pomagati, ko je to potrebno.

Bog, želim biti pogumen, da je mogoče spoštovanje.Mož jo občuduje.

Molim, da ji ne bo nikoli zanikati mi svojo ljubezen in zvestobo.

Blagoslavljam ji, da nekdo, ki me podpira pri mojem delu.

Sem jo blagoslovi, tako da je lahko zaživela s svojo ljubeznijo.

Blagoslavljam ji postati žena, ki skrbi za nas.

Blagoslavljam ji, da ostane lepa ženska.

Da le Izjavljam me bo njena ljubezen Zadovoljiti v vsakem trenutku.

Bog, blagoslovi nas. Samo tako bomo uživali radosti ljubezni večno.

Blagoslovi, da se tvori družino. Daj mi svojo modrost in ljubezen, da bi bilo to mogoče.

V Jezusovem imenu,

Amen.

____________________

Vesel sem, da ste molili "Moja žena - Molitev za moje prihodnje zakonca"!

Zdaj pa vas vabim, da bi še eno molitev. To je najbolj pomembna molitev.

Ta molitev bo koristilo vaše večnost.

Sledite tej povezavi:

Molitev Odrešitve


____________________

Kaj menite o tej molitvi?

Spodaj pustite vaše komentarje.

Hvala za razumevanje!


Moja žena - Molitev za moje prihodnje zakonca; navdih na teh verzov Biblije: 1 Mojzes 1:26 - 1 Mojzes 24 - 1 Mojzes 29 - 1 Kralji 11:1-2 - 1 Kroniška 16:34 - Psalmi 13:5 - Psalmi 25:6-7 - Psalmi 31:3;7 - Psalmi 33:22 - Psalmi 36:5 - Psalmi 52:8 - Psalmi 57:10 - Psalmi 63:3 - Psalmi 85:7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28;33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92:2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 103:8 - Psalmi 119:149 - Psalmi 132:10 - Psalmi 136:4-9;12-18;23 - Pregovori 5:19 - Pregovori 7:18 - Pregovori 10:12 - Pregovori 15:17 - Pregovori 17:9 - Pridigar 9:1 - Visoka pesem 1:2;7

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Prosim, pustite vprašanje ali dober in konstruktiven komentar tukaj.