Preišči ta spletni dnevnik

Molitev za denar

Molitev za denar

Ta molitev je na voljo v teh jezikih: angleščina - španski.

Bog nebes in zemlje,

Absolutni lastnik vsega zlata in srebra. Jaz kličem vašo pomoč v mojih financ.

Gospod, prosim pomnožite produkt mojega dela. Moram plačati svoje dolgove in dostojno življenje.

Hočem, da uspevajo. Rad bi, da podeduje lastnosti mojim otrokom nekega dne.

Zavedam se, da bodo dobri in slabi časi za vsakogar. Jaz priznam, da te potrebujem!

Pomagaj mi, da je pameten in preudaren v vseh podjetništvo.

Daj me:

- Intelligence za študij in učenje. Moram razumeti, kako upravljati in vlagati.

- Tvoja modrost. Moram biti sposoben zavrniti denar, ko to ni dobro zame.

- Sposobnost narediti pošteno poslovanje. Ne želim, da vas sramoti.

Bog, si zaslužiš odlične služabnike. Želim biti sposobna proizvajati dvojno povprečje.

Želim biti učinkoviti v vseh prizadevanjih. Vaše zaupanje mi bo rasla. Mi boste sčasoma zaupa več, kot si sprva mi je dal.

Ne bo odvisna od denarja. To si učil vašim učencem. Jaz sem vaš učenec zdaj.

Samo mi bo vaša modrost dati življenje. Denar ne bo.

Jaz ne bodo želeli obnašati kot flatterer. Niti ne iščite izgovorov, da bi dobili denar od drugih.

Pomagaj mi razumeti, da ...

- Denar ni moj prijatelj.

- Nikoli ne bi moral ljubiti denar. Papir ne more zasititi dušo.

- Ljubezen do denarja korenina vsega zla.

Ljudje, ki zavidate denar se preusmeri od tebe. Veliko zlo zgodi, da teh ljudi.

Bog, da me od raje denar več od tebe.

Eden od vaših učencev vas je izdal za 30 srebrnikov. Nato je storil samomor.

Obveščajte me od slabega slovesa.Ugled oseba, ki ljubi denar.

Namesto tega bom uporabil svoj denar, da vas povzdignil. Bom pomagal z gradnjo in vzdrževanjem svojega templja.Kraj, kjer je vaše ime častili. Vam bo povišan v sredi družbe.

Bog, jaz ti obljubim ...

- Se bom vrnil denar, če sem prejel več kot bi morala. Ne bom obdržati denar, ki pripada nekomu drugemu.

- Ne bom ljubezen denarja. Jaz bom zadovoljen s kar imam. Obljubila si mi; "Nikoli ne bom pustil, niti vas zapustil".

- Ne bom delal kot oderuh. Ne bom se obnašajo kot izposojevalnice denarja s svojimi brati in sestrami. Jaz jim ne zaračunavajo obresti.

- Vedno bom plačam delavce na koncu vsak dan. Nočem, da gredo joka s tabo. Nočem biti obsojen za greh zoper njih.

- Nikoli ne bom sprejel denar bolelo ljudi. Veliko manj pred svojim ljudstvom Izraelom.

- I ne bodo sprejeli slabo gotten-denarja. Vem, da bo kmalu konec.

- I ne bo sprejel podkupnine vseh vrst.

- Ne bom podkupil.

- Ne bom se prostituira moje telo. Ne bom pridobiti dobiček od prostitucije. Jaz vam ne bo dal ponudbe iz teh dobičkov.

Si mi že dal veliko blagoslovov. Vem, da mi bo dal več. Bom skrbeli zanje z zvestobo.

Prosim, pomagajte mi, da organizirajo svoje finance. Želim, da bi lahko delite z drugimi.

Rad bi bil kot ti Gospod. Nekdo sposoben pomnožiti blagoslove. Sposoben Zasititi lakote gneče.

Želim biti pomočnik drugim. Ne sme biti nobene pomoči potrebnim v moji skupnosti.

Bom služil ljudem z ljubeznijo. Ne za denar.

Ne bom več ošabni. Zdaj sem ponižno rekel: "Bog pripravljeni, bom uspelo!"

V Jezusovem imenu,

Amen.

_________________________________

Vesel sem, da ste molili "Molitev za denar"!

Zdaj pa vas vabim, da bi še eno molitev. To je najbolj pomembna molitev.
Ta molitev bo koristilo vaše večnost.

Sledite tej povezavi:

Molitev Odrešitve


_________________________________

Kaj menite o tej molitvi?

Spodaj pustite vaše komentarje.

Hvala za razumevanje!

Molitev za denar; navdih na teh verzov Biblije: 1 Mojzes 43:12 - 2 Mojzes 22:25 - 3 Mojzes 25:36-37 - 5 Mojzes 23:17-19 - 5 Mojzes 24:15 - 2 Kralji 4:1-7 - 2 Kralji 5:26-27 - 2 Kralji 12:5;14 - Psalmi 15:5 - Pregovori 13:11 - Pregovori 17:16 - Pregovori 19:14 - Pridigar 5:10 - Pridigar 7:12 - Pridigar 9:11 - Mihej 3:11 - Agej 2:8 - Matej 27:5 - Marko 6:8;37 - Luka 14:28 - Luka 16:14 - Luka 19:13;16;24 - Apostolska dela 4:34 - 1 Korinčanom 16:2 - 1 Tesaloničanom 2:5 - 1 Timoteju 3:3 - 1 Timoteju 6:10 - Hebrejcem 13:5 - Jakob 4:13 - 1 Peter 5:2 - Juda 1:11 Biblija - slike: Moj Denar

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Prosim, pustite vprašanje ali dober in konstruktiven komentar tukaj.