Preišči ta spletni dnevnik

Molitev za Delo


Ta molitev je na voljo v teh jezikih: angleščina - španski.

Usmiljeni Bog,

Opravičujem se za vsako neposlušnost in kazniva dejanja zoper vas. Odpusti mi.

Prosim, dajte mi vašo modrost.

Ne dovolite, da drugi ukrasti sadove mojega dela. Ne želim, da sodijo v prekletstvo.

Vam resnično pravičnost za delavca. Številni lastniki podjetij so nepošteni. Ti bi si upal na ogenj zaposlenega praznih rok.

Obstajajo šefi, ki obravnavajo zaposlene s krutostjo. Jih zatirajo s trdim delom. Skrbijo samo za tisto, kar jim koristi. Ni jim mar za druge. Prosim, reši me iz njih.

Enslaving in žaljiv delo so grozne. Ne pustite me živeti grenak življenja zaradi slabega službo.

Poslušaj z usmiljenega srca. Poglejte, koliko pritiska je naložena delavcem. Vas prosimo, da me. Reši nas !.

Ampak jaz tudi morajo biti odlično strokovno. Daj mi sposobnosti za ustvarjanje čudovitih del. Vem, da mi bo tvoj blagoslov dal uspeh.

Zagotavljam vam, da ...

- Bom pomagala ljudem, ki potrebujejo hrano jesti;

- Bom radodaren do drugih z mojim blagoslovom;

- Ne bom se zaračunavajo obresti do mojih bratov v veri;

- Nikoli ne bom nikogar prositi, da se vrnejo, kar sem jih prostovoljno dal;

- Bom posojati veliko ljudi. Ampak jaz ne bo več sposoditi od nikogar.

Prosim, blagoslovi me. Sprašujem vas z vsem srcem. Vaš blagoslov bo uspevajo na moje delo, mojo družino, moje imetje in svojo prihodnost.

Odprite nebesa. Odprite svoje radodarne zaklade. Pour svoj dež blagoslova nad mano. Dovolite mi, da jih prejeli danes.

Dovoli si blaginjo na moje prihranke, delo mojih rok in zemljo si mi ga dal.

Bom ubogljiv za vas. Bom po vaših zapovedi. Vaš primer življenja je moj način življenja.

Si delal šest dni in počival sedmi. Bom naredil enako.

Pomagajte mi zbrati svojo družino in se veselite z njimi. Vam bomo hvalili za sadove svojega dela. Mi se vam zahvaljujem za blagoslove, ki ste nam jih dala.

V Jezusovem imenu,

Amen.


_____________________________

Vesel sem, da ste molili "Molitev za Delo"!

Zdaj pa vas vabim, da bi še eno molitev. To je najbolj pomembna molitev.
Ta molitev bo koristilo vaše večnost.

Sledite tej povezavi:

Molitev Odrešitve


_____________________________

Molitev za delo. Kaj menite o tej molitvi?

Spodaj pustite vaše komentarje.

Hvala za razumevanje!

Navdih na teh verzov Biblije: 1 Mojzes 3:17 - 1 Mojzes 31:42 - 2 Mojzes 1:11;13-14 - 2 Mojzes 20:10 - 2 Mojzes 36:2 - 3 Mojzes 23:3 - 5 Mojzes 12:7;18 - 5 Mojzes 14:29 - 5 Mojzes 15:10 - 5 Mojzes 23:20 - 5 Mojzes 24:19 - 5 Mojzes 26:7-8 - 5 Mojzes 28:12;33 - 5 Mojzes 30:9
Biblija - slike: Delo

1 komentar:

  1. Vnesite tukaj ime opravilo, ki ga želite. Naj drugi pomagajo moliti zanjo.

    Prav tako ste dobrodošli, da dodate motivacijska sporočila. Nasveti za ljudi, ki iščejo zaposlitev. Biblija verzov.

    Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Prosim, pustite vprašanje ali dober in konstruktiven komentar tukaj.